fredag 2 maj 2008

Valborg

Kvällen började med mulet väder + lite regn och massa stress, kände mig inte det minsta upplagd för valborg.
Dons korvgrillning i almedalen va trevlig, förutom att det va dimma, korven hade blivit tappad i tändvätska o smakade grovt hälsovådligt + att polisen kom o skrämde upp alla så att vi inte våga öpnna nån öl.
Sen tröttna vi o gick till eva för att bli fulla, efter nåra timmar lyckades vi, begav oss ti elden, för sent givetvis men trevlit ändå. ola brände hål i sina 4 timmar gamla byxor:P
resten av kvällen spenderade ja med att trackasera folk för att dom skulle jobba på ag:P hade årets hittils största efterfest, fick tjuvar i huset igen + att en afrikan sprang iväg med min ak-47 och kom inte tibaka, en kompis började ragga på samma tjej som han visste att ja vill ha, och ja blev inte arg konstigt nog, troligen för att ja visste hur d skulle sluta:P. Hittade även en massa mobiler o annat kul i mitt rum, men sen kom ägarna o ville ha sina saker:(

1 kommentar:

Marcus sa...

så nu ligger det en länk från min sida till din. så nu lägger du upp en från din till min annars....