tisdag 15 april 2008

En rätt ointressant dag

tjohej, känner mig rätt trött nu,,, framförallt psykiskt trött av diverse anledningar:P mest beroende på min oförmåga att på ett vettigt sätt hantera kärleksproblem skulle ja tro:P
suttit på övervåningen o lirat rollspel med gänget igen,, kom hem nyss,, lyckades med att inte dö denna gången oxå:)
Har annars suttit o mått dålit på kontoret (börjar kanske få magsår elle nått likn fånit), även satt personligt rekord i att träffa andra gruppens medlemmar i ansiktet med antal gummisnoddar.
På ag möte oxå,, där ja antog mig att göra årets märken, och detta på högst ett par dar trots att ja inte har tid:P hann även med att inbilla mig själv att ja vill ti indien, billit o bra enlit lippo.


hittat mitt framtida fordom igen, till rabbat denna gång:) 4000kr från en svensk återförsäljare till o mä. går i 50, man ska kuna hoppa rätt bra med den, bensinsnål, olaglig att köra offentligt dock:P

Inga kommentarer: